مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 4 مهر 1400 ساعت 09:352021-09-26پزشكي

چگونه با واکسن هراسی کنار بیاییم؟


یک روانشناس، ناآگاهی را ریشه ترس های انسان دانست و گفت: در مورد واکسن هراسی نیز شاهد همین ناآگاهی هستیم و لذا افراد درباره واکسن ها و کارایی آنها آگاهی پیدا کنند.

- ایسنا/گیلان یک روانشناس، ناآگاهی را ریشه ترس های انسان دانست و گفت: در مورد واکسن هراسی نیز شاهد همین ناآگاهی هستیم و لذا افراد درباره واکسن ها و کارایی آنها آگاهی پیدا کنند.

یکی از موثرترین مداخلات برای مهار اپیدمی و قطع زنجیره انتقال بیماری های عفونی از جمله کووید19 انجام واکسیناسیون است، یعنی در واقع میزان ایمنی در جامعه باید به حدی برسد که چرخش ویروس به حداقل کاهش پیدا کرده و مدیریت شود.

بیشترین تاثیر تزریق واکسن برای جلوگیری از بستری ها و فوت است و به طور قطع در کنار رعایت دستورالعمل های بهداشتی و استفاده از ماسک و پرهیز از رفتن به دورهمی ها برای افول و ریشه کنی شیوع کرونا ویروس می توان اقدام کرد.

در حالی که پزشکان و کارشناسان سلامت در دنیا، واکسیناسیون همگانی را تنها علاج بازگشت جامعه جهانی به زندگی عادی و روزمره می دانند، واکسن هراسی به مشکلی برای مقابله با کرونا تبدیل شده است.

یکی از دلایل ترس برخی از مردم از تزریق واکسن کرونا، ناآگاهی است و باید فرهنگ سازی در ارتباط با اهمیت تزریق واکسن افزایش یابد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونه با واکسن هراسی کنار بیاییم؟

چگونه با واکسن هراسی کنار بیاییم؟